Let's go ☀️✈️

25 juni 2023 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Na maanden van bezig zijn met dit moment voelt het heel onwerkelijk. Ik zit op het vliegveld en over een paar minuten kan ik instappen op de vlucht naar Curaçao. Over 10 uur ben ik er.

De afgelopen 2 weken waren vol afscheid nemen maar vooral veel leuke dingen doen. Ik heb er al een paar keer grapjes over gemaakt, wie weet was het vertrek uiteindelijk nog leuker dan dat het reizen zelf word. Alle mooie gesprekken, warme momenten en leuke herinneringen die ik met iedereen heb mogen delen hebben het een hele bijzondere paar weken gemaakt. Het was intens, ik ben echt doodmoe maar ook heel dankbaar voor alle mooie lieve mensen die in mijn leven rondlopen. Dat is dus iedereen die nu dit stukje leest en het leuk vinden om verhalen en foto's te bekijken van eten, dieren en mijn uitzicht (dat zijn meestal mijn vakantie foto's 😋). Dankjewel voor het fantastische afscheid, en lets goooo op weg naar alle geweldige dingen de komende tijd 😁😁😎🌞

InpakkenNaar AmsterdamAankomst

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marie jose:
    29 juni 2023
    Lieve Sulina
    Ik vind het superleuk, boeiend om jouw avontuur te volgen. Zèt tum op 🤗🤗👍👍🥰
  2. Irma:
    1 juli 2023
    Lieve Sulina,
    Ik ga je zeker volgen.
    En missen zal ik je ook.
    Liefs, Irma